آموزش معلم
کاوشی در تغییرات الگوهای ادراکی دانشجویان آموزش زبان انگلیسی : پژوهشی سناریو محور

هما جعفرپور ممقانی؛ سیده فهیمه پارسائیان

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 359-390

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.65663.673

چکیده
  طی سه دهه اخیر، بحث ادراک معلمان زبان دوم و عوامل موثر بر الگو های شناختی آنان یکی از دغدغه های دوره های تربیت معلم زبان انگلیسی شده است. از طرفی ناهماهنگی بین یافته های پژوهشها در زمینه نقش دوره های تربیت معلم در پر کردن خلا بین دانش تئوری و مهارت عملی معلمان نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه را تشدید کرده است. این امر نیازمند پژوهشهای ...  بیشتر